Kérdések-válaszok
Kérdések-válaszok
2008.08.13 09:46
Az alábbiakban összegyűjtöttük azokat a kérdéseket (és válaszokat), amelyek gyakran felmerülhetnek a webáruházunk használata során. Az egyes kérdésekhez tartozó válaszokat az egérmutató kérdésre való pozicionálásával lehet megjeleníteni.
A webáruház kezelése (részletek)
Hogyan kezdjem az első vásárlást?
Először is üdvözöljük áruházunkban! A kínálatunk megtekintéséhez nincs szükség regisztrációra. Ha vásárolni szeretne, először regisztrálnia kell magát a bal oldali menüben található "Regisztráció" menüpont segítségével. A visszaigazoló email elolvasása után beléphet az áruházunkba a bal oldali "Vásárló belépés" segítségével. Ezután már kedvére pakolhat a kosárba a termékeink közül.
Hogyan iratkozhatok le (vagy fel) a hírlevélről?
Az áruházba történő bejelentkezés után az "Adatok módosítása" menüben van lehetőség a hírlevél lemondására vagy igénylésére. Egyébként - az email cím kivételével - az egyéb adatait is itt tudja megváltoztatni.
Megváltoztak az adataim, mit tegyek?
Az áruházba történő bejelentkezés után az "Adatok módosítása" menüben van lehetőség - az email cím kivételével - a számlázási, szállítási cím, telefonszám illetve jelszó megváltoztatására. Az email-cím azért nem módosítható, mert azon keresztül azonosítjuk vásárlóinkat. Ha email-címe mégis megváltozna, akkor kérjük írjon nekünk egy levelet az új email-címmel, és mi beállítjuk az új címet.
Mit kell tudni a kimért (kg egységű) termékekről?
A friss zöldségek és gyümölcsök illetve a húsok nagy része és néhány más termék kg mértékegység szerint árazódik. Ezen termékek esetén a minimálisan rendelhető mennyiség általában 0,2 vagy 0,5 kg. Természetesen kiszállítás előtt mindegyik ilyen terméket gramm-ra pontosan lemérünk, ezáltal a fizetendő végösszeg kismértékben eltérhet a megrendeléskor jelzett összegtől.
A regisztrációnál megadott személyes adataim biztonságban vannak-e?
Mindent megteszünk a személyes adatok biztosítása érdekében, és harmadik személynek nem adjuk ki azokat. A regisztrációkor megadott email-címet csak az automatikus rendelés-visszaigazoláshoz illetve hírlevél-küldésre haszáljuk (kb. havonta egyszer). Amennyiben hírlevélre nem tart igényt, az "Adatok módosítása" menüpontban ezt beállíthatja.
Termékválaszték, árak, minőség
Honnan lehetek biztos abban, hogy valóban minősített bio élelmiszereket kapok?
Cégünk csak olyan cégtől és termelőtől vásárol bio terméket, amelyik elküldte nekünk az érvényes minősítő tanúsítványát. Ennél is fontosabb, hogy az összes magyar termelőt személyesen ismerjük, minden bio termelőnek voltunk a kertészetében vagy gyümölcsösében, és szinte mindegyikkel napi kapcsolatban vagyunk. Az import termékeket (zöldség, gyümölcs) pedig mindig eredeti gyűjtő kartonban rendeljük és kapjuk meg. A kartonokon minden esetben rajta van a gyártó és a minősítő intézet neve. Ha további kérdése van konkrét termékről vagy tanúsítványról, kérjük írjon nekünk az info@biobarlang.hu címre!
Miért árulnak olyan sok import terméket (zöldség-gyümölcsöt) magyar áru helyett?
Mi is nagyon fontosnak tartjuk a hazai gazdálkodók, termelők támogatását és minden esetben, amikor lehetőségünk van rá előnyben részesítjük őket. Ennek ellenére sajnos nagyon sokféle termékből nincs vagy kevesebb féle magyar van, mint jól bevált nyugat-európai márkákból (pl. Rapunzel, Biopin, Dr. Hauschka).
A zöldség-gyümölcsök vonatkozásában pedig nincs mit tenni, éghajlati viszonyainkból adódóan Spanyolországban vagy Olaszországban 1-2 hónappal előbb beérik minden, sőt pl. déligyümölcs nálunk nincs is. Néha az is előfordul, hogy a megszokott magyar gyümölcsök időjárási viszontagságok miatt csak nagyon korlátozottan vagy drágán elérhetők (ez történt 2007/2008-as idényben egyebek mellett pl. az almával). Ilyenkor természetesen igyekszünk alternatív külföldi forrásból pótolni a keresletet.
A friss magyar idényzöldség-gyümölcs választékot mindig igyekszünk a lehető leghamarabb elérhetővé tenni, és a termék leírásában is látható hogy magyar. Külföldi zöldség-gyümölcsnél pedig minden esetben már a megnevezésben jelezzük a származási országot, ezzel is megkönnyítve a választást.
A zöldség-gyümölcsök vonatkozásában pedig nincs mit tenni, éghajlati viszonyainkból adódóan Spanyolországban vagy Olaszországban 1-2 hónappal előbb beérik minden, sőt pl. déligyümölcs nálunk nincs is. Néha az is előfordul, hogy a megszokott magyar gyümölcsök időjárási viszontagságok miatt csak nagyon korlátozottan vagy drágán elérhetők (ez történt 2007/2008-as idényben egyebek mellett pl. az almával). Ilyenkor természetesen igyekszünk alternatív külföldi forrásból pótolni a keresletet.
A friss magyar idényzöldség-gyümölcs választékot mindig igyekszünk a lehető leghamarabb elérhetővé tenni, és a termék leírásában is látható hogy magyar. Külföldi zöldség-gyümölcsnél pedig minden esetben már a megnevezésben jelezzük a származási országot, ezzel is megkönnyítve a választást.
Házhozszállítás (részletek)
Hová lehet szállítást kérni? Mennyi a minimális rendelési összeg?
Heti rendszerességgel Magyarország egész területére vállalunk szállítást. Cégünk Budapesten és környékén maga végzi a házhozszállítást, távolabbra pedig egy partnercég vagy a Magyar Posta jutattja el a megrendelt termékeket Önhöz. Minimális rendelési összeg nincsen, ugyanakkor nagyobb rendelés esetén a házhozszállítás költségének nagy részét cégünk magára vállalja.
Ingyenes-e a házhozszállítás?
Célunk, hogy minőségi bio és natúr termékeket kedvező áron juttassunk el Önhöz, ugyanakkor sajnos az üzemanyag, a kiszállító kolléga bére és a hűtőkocsi fenntartása nagyon komoly költséget jelent cégünknek. Mindezek ellenére 15000 Ft feletti megrendelésnél már csak egy jelképes 400 Ft-os házhozszállítási költséget számolunk fel, ami csak töredéke a valós költségeknek illetve a nagycsaládos illetve nagy összegben vásárlók számára elérhető kedvezményeknek.
Mit lehet tenni, ha a szokásos kiszállítási nap vagy napszak nem megfelelő?
Először is kérjük jelezze nekünk ezt a problémát email-en, telefonon vagy a megrendelés megjegyzésében. Bizonyos esetekben van lehetőség a szállítási időpontok áthelyezésére. Ha ez nem működik, akkor azt a gyakran használt megoldást javasoljuk, hogy megadja egy biztosan elérhető szomszéd címét, telefonszámát vagy egy olyan biztos helyet (pl. pince, garázs, kerti szerszámosház), ahová le tudjuk tenni a csomagot és a szállítólevelet. Ebben az esetben a végösszeget átutalással tudja kiegyenlíteni az üres szállítórekeszt pedig a következő alkalommal vesszük vissza.
Miért csak hetente egy adott napon van házhozszállítás?
Azzal hogy heti rendszerességgel szerezzük be termékeinket és szállítjuk ki azokat, szállítási költségeinket igyekszünk csökkenteni, és ezt a megtakarítást a kedvező (pl. a biopiacinál sokszor olcsóbb) árainkkal Önnek tovább is adjuk. Emellett szeretnénk biztosítani, hogy a szintén heti rendszereséggel beszerzett friss zöldségek és gyümölcsök és húsáruk valóban frissen kerüljenek az Ön asztalára (pl. a magyar zöldség-gyümölcsöket nem ritkán a leszedéshez képest 24 órán belül kiszállítjuk). Ennek ellenére, ha a megadott kiszállítási nap egyáltalán nem megfelelő, kérem keressen meg minket bármelyik elérhetőségünkön és megpróbáljuk megoldani a problémát.
A szállítólevélen nem az vagy nem annyi termék szerepel, amit megkaptam!
Nagyon igyekszünk mindenkinél 100%-osan összevetni a szállítólevelet és a kiszállított termékeket. Ennek ellenére néha előfordulhat tévedés, kérjük mihamarabb jelezze ezt nekünk és a hibát korrigálni fogjuk.
Mit tegyek, ha a kiszállított termékkel nem vagyok megelégedve vagy nem azt kaptam, amit rendeltem?
Mindent megteszünk annak érdekében, hogy az Ön által megrendelt termékek kifogástalan állapotban és minőségben érkezzenek meg Önhöz. Ha ennek ellenére mégis probléma adódna, kérjük mihamarabb vegye fel a kapcsolatot velünk, és igyekszünk Önnek megfelelő megoldást találni (pl. csere, jóváírás, pénzvisszafizetés).