Megosztás & Könyvjelzők

Fizetési megoldás

Vásárló belépés

Kosár

A kosár üres

Termékajánló

Vásárlóink írták

"Én nagyon boldog vagyok, hogy Önökre találtam és egészséges,szép élelmiszerekkel időt megtakarítva tudom a "kis" családomat ellátni. :-)" (Bereznai-Földényi Anita, Budapest)

"Köszönjük, hogy vannak, mert így a szombat délelőttünk egymással eltöltött idő a biopiaci sorban állás helyett!" (Für Ágnes, Pilisvörösvár)

"Továbbiakban is szándékomban áll Önöktől vásárolni, a cégükkel, az ügyintézés gyorsaságával, a kedvességgel meg vagyok elégedve. Sok sikert kívánok Önöknek!" (T. Cs., Budapest)

Termék részletek



E-Vitamin (200mg) lágyzselatin kapszula, Dr. Chen patika (60*200mg)

E-Vitamin (200mg) lágyzselatin kapszula, Dr. Chen patika (60*200mg)
1 850 Ft/dob
Egységár: 31 Ft/db/
dob Kosárba Kosárba
Az E-vitamit 1923-ban fedezte föl az amerikai H. M. Evans és K. S. Bishop. A zsírban oldódó vitamint más néven tokoferolként is ismerhetjük.
Két nagy tanulmány szerint az E-vitamin készítmények szedése 25-50%-kal csökkentette a szívbetegségek kialakulásának esélyét, és megelőzte az anginás mellkasi fájdalmat.
A vitamin amellett, hogy az érrendszer védelmét biztosítja, főszerepet játszik a szívbetegségek kezelésében, az agyvérzés utáni lábadozásban.
Más vizsgálati eredmények szerint az E-és a C-vitamin együttesen alkalmazva gátolja az érelmeszesedés kialakulását!
Legfontosabb szerepe a sejthártya védelme.
Megakadályozza hogy az oxidáció hatására a sejthártyák többszörösen telített zsírsavai károsodjanak, valamint antioxidánsként segít semlegesíteni a sejteket károsító szabad gyököket.
Ezért elsősorban betegségmegelőző szerepe jelentős, de segíti a szelén és a K-vitamin felszívódását is.
Hosszú távon csökkenti az LDL koleszterinszintet, véralvadásgátló. Az E-vitamin meg tudja akadályozni, hogy az LDL koleszterin az erek falára tapadjon, és az eret elzárja, ami emlékezési zavarokhoz vagy szívinfarktushoz vezetne.
Mind több bizonyíték utal arra is, hogy véd a rák különböző formái ellen.
Antioxidáns, fokozza a szervezet ellenálló képességét, javítja a bőr minőségét, enyhíti az izületi gyulladásos panaszokat, gátolja az öregedési folyamatokat és egyes feltételezések szerint szükséges a nemi működéshez.

  • "Két nagy tanulmány szerint az E-vitamin-készítmények szedése 25-50%kal csökkentette a szívbetegségek kialakulásának esélyét, és megelőzte az anginás mellkasi fájdalmat. A vitamin amellett, hogy az érrendszer védelmét biztosítja, főszerepet játszik a szívbetegségek kezelésében, az agyvérzés utáni lábadozásban. Más vizsgálati eredmények szerint az E- és a C-vitamin együttesen alkalmazva gátolja az érelmeszesedés kialakulását."
    "Mivel megköti a rák keletkezésében és terjedési folyamatában is szerepet játszó szabadgyököket, illetve védi a sejthártyát, fontos a rák megelőzésében. Az E-vitamin az immunrendszer normális működéséhez is nélkülözhetetlen, mivel az immunsejtek különösen érzékenyek a szabadgyök reakciók káros hatásaival szemben. A szervezet E-vitaminszintje nagymértékben befolyásolja az immunsejtek válaszkészségét, olyankor is jótékony hatású, amikor az E-vitaminhiány jelei nem is mutatkoznak. A vitamin előnyei különösen az idősek immunfunkcióinak javításában jelentenek nagy segítséget. Tudományos vizsgálatok támasztják alá azt is, hogy E-vitamin késleltetheti az öregedést, mivel védi a sejteket a szabad gyökökkel szemben.
    Hatásos a cigarettafüstből és más szennyező anyagokból származó méreganyagok ellen, alkalmas a Parkinson-kór kezelésére, késlelteti a szürke hályog kialakulását és lassítja az Alzheimer-kór lefolyását. Más tanulmányok szerint az E-vitamin enyhíti az érszűkület miatti lábfájást, a menstruáció előtti fájdalmas emlőfeszülést és érzékenységet. A bőrsérülésekre kent E-vitaminos krém vagy olaj pedig sokak tapasztalata szerint elősegíti a sebgyógyulást."

    E-vitamin (tokoferol) részletesen

    Az E-vitamint más néven tokoferolként ismerhetjük, és szintén zsírban oldódik. Számos olyan vegyület van, amelynek hatása hasonlít az E-vitaminéra, ezek a különböző (alfa, béta, gamma) tokoferolok. Az E-vitaminok könnyen oxidálódnak, tehát levegőn, napsugárzás hatására könnyen elveszthetik hatásukat. Éppen ezt használja ki az élelmiszeripar is, amikor különböző zsiradékokhoz E-vitamint ad az avasodás megelőzésére. Az E-vitamin biológiai hatása nem teljesen ismert még, hiszen hiánytünetei sem igazán jelentkeznek, illetve nem jellemzőek.

    Mihez szükséges?

    1. Antioxidatív folyamatokhoz, védőfaktorként.
    2. Öregedési folyamatok gátlásához.
    3. Egyes feltételezések szerint a nemi működéshez.

    Egyéb tapasztalatok

    1. Fontos antioxidáns tápanyag.
    2. Az oxidációs folyamattal lassítja a sejtöregedést.
    3. Megelőzi a káros koleszterin oxidációját.
    4. Segít többféle rákbetegség megelőzésében.
    5. Enyhíti a kimerültség érzését.
    6. Hashajtóként a vérnyomást csökkentheti.
    7. Segít az elvetélés megelőzésében.
    8. Az A-vitaminnal együtt védi a tüdőt a levegőszennyezettség ellen.
    9. Csökkenti a szívbetegségek és a szélütés kialakulásának kockázatát.
    10. Csökkenti az Alzheimer-kór kialakulásának esélyét.
    11. Megnöveli a vér oxigént szállító képességét.
    12. Segít táplálékot szállítani a sejtekhez.
    13. Erősíti a vérerek falát.
    14. Megakadályozza a vérrögök kialakulását és feloldja a meglévő vérrögöket.

    Mennyi szükséges belőle?

    Az E-vitamin szükségletét milligrammban (mg) mérik. Más jelölést is szoktak alkalmazni, a tokoferolekvivalenssel és az NE (Nemzetközi Egység), vagy angolul IU (International Unit) jelöléssel is találkozhatunk. 1 mg tokoferolekvivalens, tehát 1 NE E-vitamin egyenlő 1 mg úgynevezett d-alfa tokoferollal vagy 10 mg d-gamma-tokoferollal. A táplálékkal bevitt E-vitamin mennyisége nagyban függ a benne lévő zsír mennyiségétől és minőségétől, a növényi eredetű zsiradékokban többet találunk belőle. Ez a mennyiség azonban szükséges is, mert ezek a zsiradékok növelik az E-vitamin szükségletet.

    Újabb kutatások szerint 400 NE kell belőle naponta a szervezetünknek.

    Miben található meg?

    Legjobb E-vitamin forrásaink a növényi olajok, tehát a napraforgó-, búzacsíra-, tökmag-, olíva- kukoricaolaj, a búzacsíra és az egyéb gabonacsírák, a zöld növények. Az állati eredetű élelmiszerek E-vitamin tartalma nagyban függ az állatok takarmányozásától, de általánosságban a hús, a máj és a tojás tartalmaz jelentősebb mennyiségű vitamint.

    Hiányállapotok

    Idegi károsodások, nemi aktivitás esetleges csökkenése, a vörösvértestek károsodása.
  • Származási hely
    Kína
    Gyártó
    Dr Chen Patika
    Tömeg
    100 g/dob