Megosztás & Könyvjelzők

Fizetési megoldás

Vásárló belépés

Kosár

A kosár üres

Termékajánló

Vásárlóink írták

"Én nagyon boldog vagyok, hogy Önökre találtam és egészséges,szép élelmiszerekkel időt megtakarítva tudom a "kis" családomat ellátni. :-)" (Bereznai-Földényi Anita, Budapest)

"Köszönjük, hogy vannak, mert így a szombat délelőttünk egymással eltöltött idő a biopiaci sorban állás helyett!" (Für Ágnes, Pilisvörösvár)

"Továbbiakban is szándékomban áll Önöktől vásárolni, a cégükkel, az ügyintézés gyorsaságával, a kedvességgel meg vagyok elégedve. Sok sikert kívánok Önöknek!" (T. Cs., Budapest)

Termék részletek



Szőlő, fehér, Vittoria, bio (IT)

Bio
Szőlő, fehér, Vittoria, bio (IT)
2 390 Ft/kg
Egységár: 4 780 Ft/kg/
Szőlőt már 6000 évvel ezelőtt fogyasztottak az egyiptomiak.
A szőlő gyógyhatásairól az ókori görögök is megemlékeztek, a középkorban szem és bőrbetegségeket gyógyítottak szőlőlével.
Eltérően alkalmazták az éretlen és az érett szőlőt, valamint a mazsolát is.
Bár manapság divatba jött a mag nélküli szőlő, a kényes fogyasztók igényeinek kielégítésére, de, mint arra fény derült, a szőlő legtöbb gyógyhatását éppenséggel a szőlőmagnak köszönheti.
A szőlőmag fogyasztók vérében kimutatták az antioxidánsok koncentrációjának növekedését.

Mi minden is található benne?

A szőlőben a szervezet számára szinte minden fontos tápanyag megtalálható. Sok vitamin, ásványi anyag és nyomelem: A- ( béta-karotin), B1-, B2- és C-vitamin, de kalcium, vas és foszfor is. Különösen fontos a szőlő magas káliumtartalma. A kálium vízhajtóként hat, így elősegíti az anyagcseretermékek kiürülését a veséken keresztül.
A szőlő ezen kívül gyümölcssavat, szőlőcukrot és pektineket tartalmaz, ami a rostanyagokhoz hasonlóan gondoskodik a jó emésztésről.

A felsorolt értékes anyagok, a 80%-os víztartalom és az alacsony energiatartalom (100 g – 74 kcal) ideális kúragyümölccsé teszik a szőlőt. Ha jót akarunk tenni szervezetünkkel, együnk egy héten keresztül minden nap egy kiló szőlőt. Próbáljuk meg egyszerűen beépíteni normális étrendünkbe: együk müzlihez, tízóraiként, desszertként vagy salátában. Ügyeljünk arra, hogy közben sokat igyunk: szénsavmentes ásványvizet vagy gyógynövényteákat.

A piros szőlőben ezen kívül cserzőanyag is van, ami hatással van a bélnyálkahártyára. Az ún. flavonidok – főleg a piros szőlőben találhatók – jó hatást gyakorolnak a szívre, az érrendszerre, és segítenek az érelmeszesedés kialakulásának megakadályozásában is.
  • Származási hely
    Olaszország
    Státusz
    Bio    
    Tömeg
    1 kg